دختری با خوردن ‎نخود شامی توانست ۱۲۰ سال عمر کند

هنگام خرید یا استفاده از نخود شامی تازه، بهتر است، زیرا محتوای شکر به نشاسته تبدیل می شود. آنها را در یخچال نگه دارید تا زمانی که آماده استفاده از آنها برای کاهش سرعت این روند شوید.
به ضد پیری، سیستم ایمنی قوی و انرژی بالا کمک می کند و این ناشی از سطوح بالای آنتی اکسیدان ها از جمله:

فلاوینوئیدها: = کاتچین و اپی کاتچین
کاروتنوئید = آلفاکاروتن و بتاکاروتن
اسیدهای فنولیک = اسید فرولیک و کافئیک
پلی فنول = کومسترول
آنها برای سیستم ایمنی بدن عالی هستند زیرا ویتامین C (40 میلی گرم در هر 100 گرم) را فراهم می کنند که مطالعات نشان می دهد برای محافظت در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا و برای مبارزه با عفونت مفید است.

یشگیری از چین و چروک، آلزایمر، آرتریت، برونشیت، پوکی استخوان و کاندیدا، طبق تحقیقات ، اینها از خواص ضد التهابی قوی نخود ناشی می شوند . التهاب بیش از حد نیز با بیماری قلبی، سرطان و به طور کلی پیری مرتبط است.

نخود

نخود مقدار زیادی پروتئین و سایر مواد مغذی را با قیمت مناسب فراهم می کند. آنها برای چندین سیستم بدن فواید سلامتی دارند. لازم نیست نگران مواد ضد مغذی موجود در نخود باشید، مگر اینکه در معرض خطر کمبود مواد معدنی باشید. در نهایت، نخود می تواند خوشمزه و همچنین مغذی باشد.

ارتقاء سلامت روده نشاسته موجود در نخود به آرامی تجزیه می شود و به تغذیه باکتری های مفید روده کمک می کند و محتوای فیبر آن باعث ایجاد حرکات منظم روده می شود.

قند خون را تنظیم کنید. از آنجایی که فیبر و پروتئین به آهستگی هضم می شوند، کربوهیدرات های موجود در نخود نیز به یکباره به جریان خون وارد نمی شوند. بهبود سلامت قلب برخی مطالعات نشان داده اند که افزودن حبوبات به رژیم غذایی می تواند کلسترول را کاهش داده و سلامت قلب را بهبود بخشد.

با التهاب مبارزه کنید. آنتی اکسیدان های موجود در نخود ممکن است با التهاب مبارزه کنند و حتی خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند . با این حال، دانشمندان باید تحقیقات بیشتری را برای مشخص کردن نحوه عملکرد آنتی اکسیدان های موجود در نخود در بدن انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.